Autonova, Citroën Helsingør vil gerne gøre det godt for deres kunder.

Kunde tilfredshed er en vigtig del i vores daglige arbejde, og vi stræber på at gøre det rigtig godt for alle kunderne som kommer i huset.

Vores bedste mulighed for at lytte til kundernes meninger og holdninger er via de spørgeskemaer som Citroën sender til vores kunder få dage efter værkstedsbesøget.

Disse skemaer vil vi rigtig gerne have at kunderne svarer på, da det giver os den bedste mulighed for at blive bedre til at yde god kundeservice.

Alle kunder der svarer på dette spørgeskema fra værkstedsoplevelsen, deltager i en konkurrence hvor de kan vinde en meget fin gavekurv.

Vi har netop trukket vinderen fra november, og den heldige vinder er Anne Hedemann Pedersen.

(Billede) Kundemodtager Rikke Andersen overrækker gavekurven til Anne.

Vi glæder os til at trække den næste vinder.

Autonova ApS

Per Falken

Adm. direktør